مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-16حوادث

از کاهش 100 درصدی جرائم خشن تا افزایش 138 درصدی کشف سرقت در بهمیی


فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی گفت: 138 درصد افزایش کشف سرقت و کاهش 100 درصدی جرایم خشن در سطح شهرستان را شاهدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تعامل و تلاش های خبرنگاران بابت پوشش، انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در شهرستان اظهار داشت: یقیناً تلاش و دغدغه های خبرنگاران در راستای آگاه سازی و ارتقای آگاهی های عمومی مردم در پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه نقش بسزایی دارد.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در کنار پلیس تکمیل کننده اقدامات فراجا است، افزود: رویکرد اصلی پلیس ارتقای امنیت جامعه محور بوده که خوشبختانه این هدف با نگاه نیروی انتظامی به تأثیر رسانه در ارتقای احساس امنیت و ایجاد ارتباط با خبرنگاران تحقق یافته و امیدواریم همواره در این راستا گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از مردم، با مردم و در کنار مردم است و برای روشنگری افکار عمومی در کنار اصحاب رسانه است.

جمشیدی با بیان اینکه امروز پلیس و رسانه در برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه کنار یکدیگر قرار دارند و به مثابه دو بال هستند، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش 100 درصدی جرائم خشن تا افزایش 138 درصدی کشف سرقت در بهمیی

از کاهش 100 درصدی جرائم خشن تا افزایش 138 درصدی کشف سرقت در بهمیی