مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:252023-07-24سياسي

چرا قیر رایگان مصوبه سفر رییس جمهور به خوزستان تامین نمی شود؟


رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز با اشاره به تصویب اختصاص 30 هزار تن قیر رایگان به خوستان در سفر اخیر رییس جمهور و لزوم پیگیری تامین آن توسط نمایندگان، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز با اشاره به تصویب اختصاص 30 هزار تن قیر رایگان به خوستان در سفر اخیر رییس جمهور و لزوم پیگیری تامین آن توسط نمایندگان، گفت: تامین این 30 هزار تن قیر رایگان مطالبه نابحقی نیست زیرا مصوبه دولت است و وظیفه نمایندگان است این موضوع را پیگیری کنند.

حمید دغاغله در نطق پیش از دستور خود در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان، 30 هزار تن قیر رایگان به خوزستان اختصاص داده شد که سهم عمده ای از این قیر به اهواز تعلق می گیرد.

در سال 1400 حدود 400 هزار مترمربع و در سال 1401، یک میلیون و 200 هزار مترمربع از معابر اهواز آسفالت شدند و عمده آسفالت در مناطق بازآفرینی شهری بود؛ 2 هزار و 160 تن قیربازآفرینی دریافت کردیم بنابراین هر چه قیر بیشتری وارد اهواز شود، مردم مشکلات کمتری احساس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امسال حدود یک هزار میلیارد تومان برای روکش و زیرسازی آسفالت در مناطق مختلف اهواز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیر رایگان مصوبه سفر رییس جمهور به خوزستان تامین نمی شود؟

چرا قیر رایگان مصوبه سفر رییس جمهور به خوزستان تامین نمی شود؟