مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 20:452023-07-23ورزشي

پایان کار نمایندگان ایران با 3 مدال و 6 سهمیه پارالمپیک در قهرمانی جهان


در پایان رقابتهای جهانی پاراتیروکمان در جمهوری چک، نمایندگان ایران موفق به کسب سه مدال نقره تیمی کامپوند مردان، برنز انفرادی و تیمی ریکرو مردان و شش سهمیه پارالمپیک پاریس شدند.

- در پایان رقابتهای جهانی پاراتیروکمان در جمهوری چک، نمایندگان ایران موفق به کسب سه مدال نقره تیمی کامپوند مردان، برنز انفرادی و تیمی ریکرو مردان و شش سهمیه پارالمپیک پاریس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین روز از مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در جمهوری چک، تیم ریکرو مردان کشورمان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی در دیدار رده بندی به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه 6 بر 0 به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید.

همچنین محمدرضا عرب عامری در دیدار رده بندی مسابقات ریکرو مردان با نتیجه 6 بر 0 برابر کمانداری از فرانسه به پیروزی رسید و مدال برنز این بازی ها را کسب کرد.

تیم ریکرو میکس ایران نیز با ترکیب محمدرضا عرب عامری و سمیه رحیمی در دیدار رده بندی مسابقات با نتیجه 5 بر 4 برابر ژاپن شکست خورد و چهارم شد.

سمیه رحیمی، دیگر نماینده ایران در دیدار رده بندی مسابقات ریکرو بانوان با نتیجه 6 بر 0 برابر کمانداری از چین شکست خورد و چهارم شد.

تیم پاراتیراندازی با کمان کشورمان در پایان این مسابقات سه مدال (نقره تیمی کامپوند مردان و برنز انفرادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار نمایندگان ایران با 3 مدال و 6 سهمیه پارالمپیک در قهرمانی جهان

پایان کار نمایندگان ایران با 3 مدال و 6 سهمیه پارالمپیک در قهرمانی جهان