مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:112023-08-16اقتصادي

برخورد قانونی با 45 مشاور املاک متخلف در همدان


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از سرکشی به واحدهای صنفی مشاور املاک در شهر همدان و برخورد قانونی با 45 واحد متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرضیه یونسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر بنگاه های مشاور املاک تشدید شده و تعزیرات حکومتی در کنار دیگر دستگاه های نظارتی حضور فعال دارد و بنگاه های غیر مجاز شناسایی و برابر قانون پلمپ می شود.

وی افزود: در ادامه تشدید نظارت ها بر عملکرد مشاوران املاک شهرستان همدان با حضور کارشناسان سازمان صمت، اداره کل مسکن و شهرسازی و اتاق اصناف از بنگاه های معاملاتی بازدید شد.

   مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: تعداد 25 تیم بیش از 200 واحد مشاور املاک را مورد بازرسی قرار دادند که برای 45 واحد صنفی  پرونده تخلف تشکیل شده است .

وی عمده تخلف های این واحدهای صنفی را عدم صادر فاکتور، نصب نکردن نرخ نامه و دریافت حق کمیسیون بیش از نرخ مصوب دانست و ضمن هشدار به مردم برای بررسی مجوز و گرفتن کد رهگیری برای مبایعه نامه و اجاره نامه، افزود: در بررسی ها مشخص شد برخی مشاوران املاک، توکن های اختصاصی که از سوی اتحادیه برای اجاره و خرید و فروش واحد های دارای پروانه تخصیص داده می شود را به افراد فاقد پروانه اجاره می دهند که باعث اخلال در نظم بازار مسکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با 45 مشاور املاک متخلف در همدان

برخورد قانونی با 45 مشاور املاک متخلف در همدان