مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:472023-08-12بين الملل

تظاهرات علیه «اداره خودمختار» کُردها در جنوب حسکه


مردم در جنوب استان حسکه سوریه در اعتراض به اقدامات «اداره خودمختار کردها» و گسترش فقر و بیکاری در این منطقه تظاهرات کردند.

- مردم در جنوب استان حسکه سوریه در اعتراض به اقدامات اداره خودمختار کردها و گسترش فقر و بیکاری در این منطقه تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، منابع محلی گفتند، تظاهرکنندگان لاستیک های خودروها را آتش زده، مسیرها را مسدود کرده و گشت زنی نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) را مختل کردند.

آنها خواهان بهبود وضعیت معیشتی و فراهم کردن آب و برق برای کل این منطقه شدند.

پس از تظاهرات هفته گذشته، اعتراضات در مناطق تحت کنترل قسد افزایش یافته است و مردم خواهان بهبود وضعیت معیشتی و فراهم کردن اساس اولیه زندگی از جمله آب، برق، گاز و سوخت هستند.

اداره خودمختار کردها بر مناطق گسترده ای از حسکه، حلب، دیرالزور و رقه کنترل دارد و با وجود اینکه این اداره از سویی پیوسته به سرقت نفت و گاز منطقه و قاچاق آنها به خارج یا فروش در مناطق تحت کنترل مخالفان و نیز حمایت از سوی سازمان ها و هیئت های آمریکایی و غربی ادامه می دهد، از سوی دیگر آمریکا ادعا می کند مناطق تحت کنترل این اداره از تحریم های قانون سزار استثنا شده است؛ اما سطح خدمات در مناطق تحت کنترل آن کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه «اداره خودمختار» کُردها در جنوب حسکه

تظاهرات علیه «اداره خودمختار» کُردها در جنوب حسکه