مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-04اقتصادي

ظرفیت تصفیه خانه های شیراز و صدرا افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب (آبفا) شیراز گفت: با هدف افزایش ظرفیت پذیرش، بهبود کیفیت پساب و کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری، طرح ارتقای تصفیه خانه های شیراز تهیه شده است و به زودی اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب (آبفا) شیراز گفت: با هدف افزایش ظرفیت پذیرش، بهبود کیفیت پساب و کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری، طرح ارتقای تصفیه خانه های شیراز تهیه شده است و به زودی اجرایی خواهد شد.

بهمن بهروزی گفت: با توجه به اینکه اکنون تنها برای نیمی از جمعیت شهرهای شیراز و صدرا امکان تصفیه فاضلاب فراهم است، برای افزایش ظرفیت این تاسیسات و ارتقای بهداشت جامعه، پیمانکاران مدول های 3 و 4 تصفیه خانه شمار 2 شیراز به ظرفیت 100 هزار مترمکعب در شبانه روز و مدول اول تصفیه خانه غرب صدرا به ظرفیت 13 هزار مترمکعب در شبانه روز انتخاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفای شیراز، بهروزی با بیان اینکه عملیات اجرایی این تصفیه خانه ها تابستان امسال شروع می شود، گفت: با بهره برداری از مدول های جدید ظرفیت تولید پساب، امکان بازچرخانی آن و استفاده در صنعت و کشاورزی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

بهروزی گفت: قرارداد ارتقاء تصفیه خانه ها به روش بیع متقابل، سال 1399 با سرمایه گذار منعقد شده بود اما به دلیل موانعی که تحریم های ظالمانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تصفیه خانه های شیراز و صدرا افزایش می یابد

ظرفیت تصفیه خانه های شیراز و صدرا افزایش می یابد