مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-26فرهنگي

فتحعلی بیگی: شاید حُر شفیعم باشد


داود فتحعلی بیگی در برنامه «محرم در آینه آیین ها» و تقدیر از او برای اجرای تعزیه هایش گفت: تعزیه زیاد اجرا کردم، در یکی از این تعزیه ها نقش حُر را داشتم و آن را برای خودم نگه داشتم، - داود فتحعلی بیگی در برنامه محرم در آینه آیین ها و تقدیر از او برای اجرای تعزیه هایش گفت: تعزیه زیاد اجرا کردم، در یکی از این تعزیه ها نقش حُر را داشتم و آن را برای خودم نگه داشتم، بلکه شفیعم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه محرم در آینه آیین ها ، این برنامه با حضور سهیل محمودی، محمدحسین ایمانی خوشخو، هوشنگ جاوید، داوود فتحعلی بیگی، عیسی علیزاده، مجید ضرغامی، علیرضا تابش، رحمت امینی و سایر اساتید دانشگاه و هنرمندان عرصه هنرهای آیینی ظهر امروز، 4 مرداد در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن کریم، کلیپی عاشورایی مکن ای صبح طلوع به رهبری لوریس چکناواریان پخش شد و در ادامه سهیل محمودی ضمن خوشامد به حضار افزود: آیین سوگواری امام حسین(ع) از جدی ترین و همگانی ترین آیین های اسلام است.

یک آیین نوروزی داریم که برخاسته از مردم و یک آیین سوگ که همین محرم است.

برخی می گویند در محرم گردشگری تعطیل است؛ اما اشتباه است سپس محمدحسین ایمانی خوشخو؛ رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحعلی بیگی: شاید حُر شفیعم باشد

فتحعلی بیگی: شاید حُر شفیعم باشد