مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-17سياسي

توپخانه دشمن انتخابات پیش رو را نشانه گرفته است


انتخابات پیش رو در کشور از کارهای بزرگ نظام است و دشمن این حماسه بزرگ را نشانه گرفته است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: انتخابات پیش رو در کشور از کارهای بزرگ نظام است و دشمن این حماسه بزرگ را نشانه گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضرغام احمدوند روز پنج شنبه 27 مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که امسال برگزار می شود یک حماسه بزرگ است که توپخانه دشمن در حال نشانه گیری به این کار بزرگ نظام است.

وی افزود: اتفاق خوبی که در این دوره از انتخابات رقم خورد پیش ثبت نام کاندیدهای این انتخابات بود که با استقبال خوبی همراه شد و این استقبال خوب نشان داد که تا اینجا تیر دشمن به سنگ خورده است.

احمدوند ادامه داد: در شهرستان نهاوند در مرحله پیش ثبت نام حضور بسیار خوبی داشتیم و 116 نفر در این مرحله ثبت نام کردند که 12 نفر از آن ها بانوان بودند و این نشان می دهد که بانوان و جوانان در این مرحله حضور خوبی داشته اند.

وی تصریح کرد: توصیه رهبر انقلاب و همه دلسوزان نظام این است که جوانان و نخبگان برای این انتخابات ورود کنند و امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار اصل مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپخانه دشمن انتخابات پیش رو را نشانه گرفته است

توپخانه دشمن انتخابات پیش رو را نشانه گرفته است