مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-30سياسي

لرستانی ها در دهه اول محرم بیش از دو هزار واحد خون اهدا کردند


لرستانی ها در دهه اول محرم امسال 2 هزار و 199 واحد خون نذر سلامتی بیماران نیازمند کردند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: لرستانی ها در دهه اول محرم امسال 2 هزار و 199 واحد خون نذر سلامتی بیماران نیازمند کردند.

علی سوری هشتم مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پویش نذر خون در استان لرستان از ابتدای محرم تا پایان صفر اظهار کرد: ایام محرم یادآور ایثار وفداکاری های حضرت امام حسین و یاران فداکارش در کربلا است.

وی بیان کرد: نذر خون و اهدای داوطلبانه توسط مردم عزادار چند سالی است که با هدف رفع نیاز بیماران در لرستان همزمان با سراسر کشور در ماه های محرم و صفر و به خصوص در دهه اول محرم انجام می شود.

این مسئول افزود: امسال پوویش نذر خون با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان اباعبدالله حسین (ع) به نیابت از 6552 شهید لرستانی طبق سال های گذشته ماه های محرم و صفر در لرستان اجرا می شود.

مدیرکل انتقال خون لرستان با بیان اینکه مردم نوعدوست استان به نیابت از شهدای استان با حضور در پایگاه های انتقال خون جلوه های از ایثار را به منصه ظهور گذاشتند، بیان کرد: دهه اول محرم 2 هزار و 554 نفر جهت اهدای خون به پایگاه های اهدای خون استان مراجعه کردند که در مقایسه با آمار 2 هزار و 220 مراجعه در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستانی ها در دهه اول محرم بیش از دو هزار واحد خون اهدا کردند

لرستانی ها در دهه اول محرم بیش از دو هزار واحد خون اهدا کردند