مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 19:002023-07-27سياسي

برگزاری نماز ظهر عاشورا در مصلای نماز جمعه گرگان


مسئول ستاد اقامه نماز جمعه گرگان از برگزاری نماز ظهر عاشورا در قالب نماز جمعه در مصلی وحدت گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مسئول ستاد اقامه نماز جمعه گرگان از برگزاری نماز ظهر عاشورا در قالب نماز جمعه در مصلی وحدت گرگان خبر داد.

علی اصغر طهماسبی، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال های گذشته نماز ظهر عاشورا در روزهای دیگر هفته و در صورت مناسب بودن شرایط جوی در چهار راه میدان گرگان برگزار می شد اما امسال با توجه به همزمانی آن با نماز جمعه و پیش بینی بارش احتمالی باران تصمیم گرفته شد که این فریضه الهی در مصلی گرگان برگزار شود و خطبه های نماز جمعه را نیز آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، قرائت خواهند کرد.

وی بیان کرد: امسال به علت همزمانی روز عاشورا با جمعه، نماز ظهر عاشورا در قالب نماز ظهر جمعه در مصلای وحدت شهرستان گرگان اقامه خواهد شد.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه گرگان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به حضور دسته های عزاداری برای برپایی نماز ظهر عاشورا، در بین 2 نماز ظهر و عصر مراسم مداحی، نوحه خوانی و سینه زنی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عزاداران حسینی هر سال همزمان با ظهر عاشورا و بانگ اذان ظهر، در هر مکان و شرایطی که باشند مراسم عزاداری را متوقف و صفوف نماز را برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز ظهر عاشورا در مصلای نماز جمعه گرگان

برگزاری نماز ظهر عاشورا در مصلای نماز جمعه گرگان