مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-06اجتماعي

آغاز فعالیت موکب حرم حضرت معصومه(س) از 6 شهریور در عمود 1080


موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) به عنوان تنها موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا از 6 شهریورماه امسال تا روز اربعین میزبان زائران حسینی است.

- قم- موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) به عنوان تنها موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود 1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا از 6 شهریورماه امسال تا روز اربعین میزبان زائران حسینی است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها:، با نزدیک شدن به روزهای منتهی به اربعین حسینی بسیاری از موکب ها در حال آماده سازی برای آغاز فعالیت خود در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران سیدالشهدا (ع) هستند.

در اربعین حسینی (ع) زائران بسیاری از نقاط مختلف کشورمان و دیگر کشورهای اسلامی برای حضور در اجتماع عظیم شیعیان به عراق سفر می کنند و موکب های مختلفی از عراق و ایران در مسیرهای پیاده روی به ارائه خدمات می پردازند؛ هر چند که میزبان اصلی بزرگترین رویداد مذهبی شیعیان عراقی ها هستند و آنان هم با تمام توان و امکانات برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا (ع) خالصانه تلاش می کنند.

موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز از جمله موکب هایی است که طی این سال ها با مشارکت های مردمی و خیرین در مسیر پیاده روی نجف به کربلای معلی در عمود 1080 برپا شده و امسال نیز مقدمات برپایی این موکب در حال برنامه ریزی و انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت موکب حرم حضرت معصومه(س) از 6 شهریور در عمود 1080

آغاز فعالیت موکب حرم حضرت معصومه(س) از 6 شهریور در عمود 1080