مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-12سياسي

شهردار: در انتصابات شهرداری اهواز، تصمیم گیرنده من هستم


شهردار اهواز با اشاره به مطرح شده تغییر برخی مدیران شهری از سوی اعضای شورای شهر گفت: اگر از من کار می خواهند باید توجه شود که طبق قانون، وظیفه و اختیار باید کنار هم باشند؛ - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با اشاره به مطرح شده تغییر برخی مدیران شهری از سوی اعضای شورای شهر گفت: اگر از من کار می خواهند باید توجه شود که طبق قانون، وظیفه و اختیار باید کنار هم باشند؛ اگر تیم چیدند که من دیگر پاسخگو نیستم و انتخاب با خودشان است.

رضا امینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتخابات اخیر هیات رییسه شورای شهر اهواز و تغییر ترکیب آن اظهار کرد: تغییراتی در شورای شهر و هیات رییسه ایجاد شده است؛ به رای شورا احترام می گذاریم و بعد در مورد ثبات مدیریتی حرف می زنیم.

وی با اشاره به اهمیت ثبات مدیریتی افزود: ثبات مدیریتی مهم ترین مولفه موفقیت در مدیریت است.

اکنون مساله تغییر برخی مدیران شهری - از سوی اعضای شورای شهر - مطرح شده که باید گفت تصمیم در این خصوص با شهردار است؛ انتصابات حق قانونی شهردار است و من در این خصوص تنها مشورت می کنم اما تصمیم گیرنده من هستم.

شرط شهردار اهواز در صورت تغییر مدیران شهری شهردار اهواز گفت: البته می شود شرط گذاشت که مسئولیت کسی که سمتی را بر عهده او می گذارند با فرد تعیین کننده وی است و دیگر سراغ کار او را از من نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: در انتصابات شهرداری اهواز، تصمیم گیرنده من هستم

شهردار: در انتصابات شهرداری اهواز، تصمیم گیرنده من هستم