مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-15اجتماعي

هتل های قصرشیرین آماده پذیرش زوار اربعین شده اند


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین از رونق دوباره هتل های این شهرستان در ایام اربعین خبر داد و گفت: حدود 800 تخت اقامتی در هتل ها و میهمانپذیرهای این شهرستان برای پذیرش زوار اربعین آماده شده اند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین از رونق دوباره هتل های این شهرستان در ایام اربعین خبر داد و گفت: حدود 800 تخت اقامتی در هتل ها و میهمانپذیرهای این شهرستان برای پذیرش زوار اربعین آماده شده اند.

بهرنگ بابایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین، اظهارکرد: با توجه به اینکه بخشی از زوار عتبات عالیات از مرز خسروی قصرشیرین تردد می کنند، به دنبال میزبانی شایسته از زوار هستیم.

وی افزود: در این شهرستان 11 مرکز اقامتی مانند هتل و میهمانپذیر و یک مرکز پذیرایی وجود دارد که اکثر آنها در طول سال تعطیل هستند، اما به برکت ایام اربعین بیشتر آنها دوباره فعال می شوند.

رییس میراث فرهنگی قصرشیرین با بیان اینکه مراکز اقامتی این شهرستان از یکی دو ماه پیش برای میزبانی از زوار اربعین آماده سازی شده اند، تصریح کرد: از مجموع 11 واحد هتل و میهمانپذیر شهرستان با ظرفیت 1021 تخت، در ایام اربعین هفت واحد اقامتی با ظرفیت 820 تخت فعال خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل های قصرشیرین آماده پذیرش زوار اربعین شده اند

هتل های قصرشیرین آماده پذیرش زوار اربعین شده اند