مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-23سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: دولت سوئد باید در مقابل اهانت به قرآن پاسخگو باشد


غلامعلی حیدری با صدور پیامی به هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد و این عمل شنیع و ضد بشری را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد و این عمل شنیع و ضد بشری را محکوم کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

 سوره مبارکه صف آیه 8 می خواهند نور خدا را به دهان هایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید.

قرآن کریم خورشید تابان عصر تاریک جاهلیت و راهنمای بی بدیل بشر از ابتدای نزول تاکنون بوده است، اکنون که در وانفسای حوادث آخرالزمانی و تنگنای غیبتِ حجت الهی در زمین، تمسک به قرآن و آموزه های آن تنها مسیر نجات و راه گشای انسان است، جنود جهل و نادانی به جنگ تن به تن با باورهای مسلمین پرداخته اند و با این اقدام خود آتش خشم مسلمانان جهان را برافروخته اند، هیمنه آن دامان منحوس آن ها را فراخواهد گرفت.

دشمنان بدانند، مفاهیم و آیات نورانی قرآن، با گوشت و پوست جوانان عاشورایی مسلمان آمیخته شده و با این اقدامات کور و نابخردانه، ذره ای از عظمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: دولت سوئد باید در مقابل اهانت به قرآن پاسخگو باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری: دولت سوئد باید در مقابل اهانت به قرآن پاسخگو باشد