مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23سياسي

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن


دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿ سوره صف آیه 8 ﴾ تاریخ پر فراز و نشیب بشریت به موازات بعثت و حضور پر برکت پیامبران الهی و پیشوایان پاک آسمانی شاهد رویش، و بالندگی نهال بندگی و عبودیت و بنا شدن جامعه انسانی بر اساس چارچوب های اخلاقی و ارزشهای الهی بوده است.

به قدمت همین پیشینه پرفروغ، جرثومه های جهالت و ستمکاری و جیره خواران آنها همواره به دنبال مانع تراشی در مسیر هدایت، استهزاء، توهین و تکذیب دین و کتاب خدا بودند تا شاید بتوانند نور خدا را کم فروغ و یا را به زعم خود، خاموش کنند اما خداوند تمام کننده نور خود است و کار خود را به سرانجام خواهد رساند هرچند که کافران و مشرکان از این حقیقت ناخوش باشند (صف/8) .

آنچه را که امروز از بربریتِ غربِ به ظاهر متمدن شاهد هستیم، چیزی جز صحنه ای پر تکرار و واکنشی مذبوحانه در قبال موج غرورآفرین گسترش اسلام و توجه جهانیان به قرآن کریم و آموزه های گرانسنگ پیامبر اعظم(ص) و ائمه طاهرین علیهم السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن