مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-02سياسي

مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت و عاشورا است


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر لزوم شناخت شخصیت حاج قاسم گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت و عاشورا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین معروفی در جمع شبکه بزرگ روایت گران مکتب شهید سلیمانی گفت: قبل از روایت گری، باید شخصیت زیبای این شهید را به درستی بشناسیم، تا بتوانیم به بهترین نحو مکتب و راه ایشان را برای دیگران روایت کنیم.

وی به شخصیت سردار شهید حاج قاسم اشاره کرد و افزود: حاج قاسم طهارت روح و جسم و ایمان حقیقی داشت و اهل گناه نبود و حسن ظن به خداوند در وجود وی نهادینه شده بود و بالاترین قدرت را از آن خدا می دانست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این شهید والامقام اهل بکاء و گریه برای اهل بیت بود، تصریح کرد: گذشت از مال یکی از خصلت های سردار دل ها بود که این چنین اسوه جهان شده است؛ چون کسی که عقبه مادی داشته باشد نمی تواند جهاد کند و ماندگار و محبوب مردم شود.

وی با بیان اینکه 50 درصد از عزاداری های امسال رویش جوانان داشت، بیان کرد: بچه های شهدا امروز مریدان حاج قاسم هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب اهل بیت و عاشورا است، تصریح کرد: حاج قاسم عمل گرای مکتب وحی است که فرمایشات امامین انقلاب را در کشور جاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت و عاشورا است

مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت و عاشورا است