مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-16بين الملل

رایزنی سفیر ایران و السودانی درباره برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شفق نیوز، دفتر «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «محمد کاظم آل صادق» سفیر ایران در بغداد با السودانی دیدار و در خصوص موضوعات مورد توجه دو کشور رایزنی کرده است.

- رایزنی سفیر ایران و السودانی درباره برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری های فیمابین در زمینه های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شفق نیوز، دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در بغداد با السودانی دیدار و در خصوص موضوعات مورد توجه دو کشور رایزنی کرده است.

بر اساس این بیانیه، دو طرف در نشست مذکور در خصوص تقویت همکاری های مشترک میان ایران و عراق در زمینه های مختلف و توسعه تبادلات میان آن ها در ابعاد گوناگون و همچنین هماهنگی های دوجانبه در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع) در کنار تسهیل ورود زائران به کربلای معلی بحث و تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران و السودانی درباره برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)

رایزنی سفیر ایران و السودانی درباره برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)