مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-12سياسي

رضایی: زوار اباعبدالله(ع)نگران جاده های کرمانشاه نباشند


نماینده کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه در حال آماده شدن برای میزبانی از زائران مراشم اربعین است تا زوار بتوانند با خیال راحت به زیارت بروند.

- رضایی: زوار اباعبدالله(ع)نگران جاده های کرمانشاه نباشند نماینده کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه در حال آماده شدن برای میزبانی از زائران مراشم اربعین است تا زوار بتوانند با خیال راحت به زیارت بروند.

علی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی درباره اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم در استان کرمانشاه در میزبانی از مشتاقان پیاده روی اربعین گفت: استان کرمانشاه با همه ظرفیت در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم باشکوه و رزمایش اربعین حسینی است؛ رزمایشی سیاسی و مذهبی که نمایش اقتدار و وحدت امت اسلامی و همه ارادتمندان به امام حسین(ع) و اهل بیت و نشانه اقتدار نظام اسلامی و کشور عزیز ماست.

وی اظهار کرد: به لحاظ زیرساخت تقریباً طی دو ماه قبل 230 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی معابر و روکش آسفالت راه های اصلی و بزرگراه های منتهی به مرز در استان کرمانشاه تخصیص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: زوار اباعبدالله(ع)نگران جاده های کرمانشاه نباشند

رضایی: زوار اباعبدالله(ع)نگران جاده های کرمانشاه نباشند