مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-09پزشكي

عمل جراحی تومور بزرگ بالای 10 سانتی متر در شیراز


تیم پزشکان بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز در یک عمل جراحی پیچیده، موفق به برداشتن توموری بزرگ در بیمار 67 ساله مبتلا به یکی از سرطان های نادر در ناحیه صورت و تخلیه کامل نیمی از صورت بیمار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضا ملک نسب، مدیر بیمارستان امتیاز با اعلام این خبر گفت: گروه پزشکی فک و صورت بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز به عنوان بزرگ ترین مرکز انجام عمل تومورهای تهاجمی و بدخیم فک و صورت در جنوب کشور به شمار می رود.

او با بیان اینکه ماهانه نزدیک به 50 بیمار مبتلا به انواع تومور به این مرکز مراجعه می کنند و به طور متوسط، حدود 20 بیمار مبتلا به انواع بدخیم تومور بوده و نیاز فوری به عمل جراحی دارند، از امکان خدمت رسانی به این بیماران خبر داد.

سرپرست تخصصی گروه جراحی فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در مورد این عمل جراحی گفت: بیمار پیرمرد 67 ساله که در ناحیه فک بالا دچار تورم همراه با خونریزی های شدید از بینی بود و با تلاش تیم جراحان فک و صورت بیمارستان، پس از یک عمل 6 ساعته، تومور به صورت کامل خارج شد.

دکتر حسین دانسته افزود: در حال حاضر حال بیمار خوب است و امیدواریم در فاز بعدی عمل با کمک پروتزهای مصنوعی، کار ترمیم چهره و توانبخشی در راستای ترمیم زیبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل جراحی تومور بزرگ بالای 10 سانتی متر در شیراز

عمل جراحی تومور بزرگ بالای 10 سانتی متر در شیراز