مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30سياسي

فرمانده هوانیروز ارتش: به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز (یکشنبه، 8 مردادماه) در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد، - فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز هوانیروز ارتش به عنوان بزرگ ترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا فعالیت می کند و به آنچه بالگرد های روز دنیا در حوزه سامانه های دید در شب، موشک های نقطه زن و بسیار موارد دیگر دارند، مجهز شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز (یکشنبه، 8 مردادماه) در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد، گفت: مرصاد یک جریان بود و نمی توان گفت که یک واقعه یا قصه تاریخی بود.

وی ادامه داد: مرصاد جریانی بود که منافقین با 17 هزار ترور در کشور ما در تنگه مرصاد توسط همه نیرو های مسلح اعم از سپاه و ارتش به ویژه هوانیروز ارتش شکست خوردند.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ارتش بعث عراق چندین بار در طول جنگ احیا شد و در اواخر دفاع مقدس مجدداً بازسازی می شود و از سمت جنوب به کشورمان حمله می کند.

وی افزود: منافقین با ادعای حمایت از خلق پس از رد صلاحیت مسعود رجوی در روز های ابتدایی انقلاب دست به آغاز شورش مسلحانه زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده هوانیروز ارتش: به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز هستیم

فرمانده هوانیروز ارتش: به تسلیحات و تجهیزات روز دنیا مجهز هستیم