مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-24اقتصادي

خرابه ای به نام ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در بازدید معاون عمرانی استاندار


یکی از پروژه های مهم به جا مانده از دولت نهم و دهم ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج بود که تا پیش از پایان آن دولت 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما همین ورزشگاه با چنین پیشرفت فیزیکی بالایی هرگز در دولت تدبیر و امید روی خوش به خود ندید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ با شروع به کار دولت نهم ساخت و سازهای زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تنها در دو مورد یک ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری و یک بیمارستان بزرگ 280 تختخوابی در این استان کلنگ زنی شد.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد طعم شیرین خدمت و عمران آبادانی را تازه چشیده بودند که عمر دولت نهم و دهم به پایان رسید و نوبت دولت تدبیر و امید شد تا پروژه های باقیمانده از دولت قبل را تکمیل کند.

اما در 8 سال دولت گذشته کمترین کار ممکن در این پروژه ها انجام شد پروژه هایی که غالباً تا 90 یا 95 درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده از دولت عدالت داشتند در دولت تدبیر و امید با اقدامات لاک پشتی هرگز نتوانستند حق مطلب را ادا کنند.

یکی از پروژه های مهم به جا مانده از دولت نهم و دهم ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج بود که تا پیش از پایان آن دولت 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما همین ورزشگاه با چنین پیشرفت فیزیکی بالایی هرگز در دولت تدبیر و امید روی خوش به خود ندید و مسئولان کمترین توجه را به آن داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابه ای به نام ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در بازدید معاون عمرانی استاندار

خرابه ای به نام ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در بازدید معاون عمرانی استاندار