مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-29فرهنگي

خاطرات «حسن جلایر» از فیلم سفیر/ فرامرز قریبیان 240 هزار تومان دستمزد گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، سید حسن جلایر با ذکر خاطره ای از فیلم سینمایی «سفیر» گفت: این فیلم همش خاطره است یادم می آید هر روز تعدادی گله گوسفند اجاره کرده بودیم که هر گله 150 راس گوسفند داشت و در سکانسی که می .

- خاطرات حسن جلایر از فیلم سفیر/ فرامرز قریبیان 240 هزار تومان دستمزد گرفت همزمان با ماه محرم و نمایش دوباره فیلم سینمایی سفیر سید حسن جلایر تهیه کننده این فیلم مهمان بخش تاریخ شفاهی موزه سینمای ایران شد و طی گفتگویی سه ساعته درباره روند ساخت و خاطراتی از پشت صحنه آن فیلم را توضیح داد که بخشی از آن توسط موزه سینما منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، سید حسن جلایر با ذکر خاطره ای از فیلم سینمایی سفیر گفت: این فیلم همش خاطره است یادم می آید هر روز تعدادی گله گوسفند اجاره کرده بودیم که هر گله 150 راس گوسفند داشت و در سکانسی که می خواستیم ورود قیس رو بگیریم نیاز بهیک گله گوسفند بیشتری داشتیم.

یک روز بر حسب اتفاق سر فیلمبرداری رفته بودم؛ نزدیک عصر بود متوجه شدم چوپان گوسفند ها با دستش قاب می بندد و دائم قاب را عوض می کند و به آافتاب نگاه می کند و به یکباره گله را از جایی که باید می ایستاد حرکت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات «حسن جلایر» از فیلم سفیر/ فرامرز قریبیان 240 هزار تومان دستمزد گرفت

خاطرات «حسن جلایر» از فیلم سفیر/ فرامرز قریبیان 240 هزار تومان دستمزد گرفت