مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:552023-07-24فرهنگي

آغاز به کار مجمع مشورتی تحلیلگران ساترا/ اعضا معرفی شدند


نخستین نشست اعضای مجمع مشورتی تحلیلگران ساترا با حضور رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و اعضای مجمع برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، نخستین نشست اعضای مجمع مشورتی تحلیلگران ساترا با حضور سعید مقیسه رییس ساترا، محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا، محمود گبرلو منتقد و کارشناس سینما و نمایش خانگی، مدیران سامانه های کدومو، چی خوبه و چه بازی، مدیران انجمن سواد رسانه ای ایران، اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و سریال ایران، مجمع رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران و نمایندگان برخی سازمان های مرتبط با مأموریت مجمع تشکیل شد.

رییس ساترا در این نشست گفت: سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در سال گذشته در راستای حمایت از حقوق بخش خصوصی مجمع رصتا را راه اندازی کرد و اکنون در راستای حمایت از حقوق معنوی مردم، مخاطبان و کاربران، مجمع مشورتی تحلیلگران سریال ها و تولیدات محتوایی سکوها آغاز به کار خواهد کرد.

مقیسه افزود: ساترا از فعالیت این مجمع و تقویت سامانه های تحلیل محتوا نظیر کدومو، چی خوبه و چه بازی حمایت خواهد کرد و یک برنامه رادیویی و یک برنامه تلویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مجمع مشورتی تحلیلگران ساترا/ اعضا معرفی شدند

آغاز به کار مجمع مشورتی تحلیلگران ساترا/ اعضا معرفی شدند