مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:402023-07-25سياسي

رسیدگی به بیش از 144 هزار پرونده در شعب حل اختلاف کرمانشاه


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کرمانشاه از رسیدگی به بیش از 144 هزار پرونده در شعب حل اختلاف کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فتاحی بعد از ظهر سه شنبه در همایش اصلاح حسینی که با حضور مسئولین کشوری و استانی، بزرگان محلی و صلح یاران در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در آموزه های دینی صلح و سازش به عنوان یک فضیلت اخلاقی مورد تاکید پیشوایان دینی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موضوع صلح از منظر قرآن، روایات و عقلانی مورد توجه است، افزود: در پاره ای از آیات قرآنی خداوند به صلح توصیه می کند و ائمه و بزرگان دینی هم روی این مسئله تاکید دارند.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه تصریح کرد: از منظر عقلانی هم یکی از مشخصه های بارز افزایش سرمایه اجتماعی در جوامع وجود صلح و سازش در جامعه است و وجود بزرگان و مصلحان و توسعه فرهنگ سازش از شاخصه های یک جامعه خوشبخت به شمار می رود.

فتاحی با بیان اینکه طی سال های گذشته فرهنگ صلح و سازش در بین مردم کرمانشاه به خوبی نهادینه شده، گفت: مردم کرمانشاه از دیرباز به صفات پهلوانی، فتوت و صفات نیک معروف بوده اند و با وجود اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم یک زیست مسالمت آمیز داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 144 هزار پرونده در شعب حل اختلاف کرمانشاه

رسیدگی به بیش از 144 هزار پرونده در شعب حل اختلاف کرمانشاه