مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:162023-08-19سياسي

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر به جد پیگیری می شود


رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه سیاست های کلان قوه قضاییه به ارایه راهکارهای مقابله با مواد مخدر می باشد، گفت: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر به جد پیگیری می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه سیاست های کلان قوه قضاییه به ارایه راهکارهای مقابله با مواد مخدر می باشد، گفت: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر به جد پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو 28 مرداد با ارایه گزارشی از اقدامات اصلاحی و بازپروری انجام شده در زندان اردبیل از کسب موفقیت مستمر و مداوم در طی ماه های اخیر توسط اداره کل زندان های استان در شاخص های 19 گانه ارزیابی خبر داد و گفت: حرفه آموزی و اشتغال مددجویان و کاهش جمعیت کیفری از مهمترین شاخص های ارزیابی بوده که در آن منجر به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

مقام عالی قضایی استان در ادامه با اشاره به اینکه سیاست های کلان قوه قضاییه در ارایه راهکارهای مقابله با مواد مخدر می باشد، افزود: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد های قاطع با خرده فروشان از طریق بازدیدهای میدانی مستمر و مداوم به ویژه از سوی دادستانی از جمله برنامه هایی است که به جد پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر به جد پیگیری می شود

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر به جد پیگیری می شود