مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:302023-08-07سياسي

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است


زینب سلیمانی با تاکید بر لزوم الگوپذیری جوانان از مکتب حسینی گفت: ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زینب سلیمانی امروز دوشنبه در مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی در گلزار شهدای شهر شلمان، اظهار کرد: دشمن تمام تلاشش را در راستای کمرنگ سازی حضور مردم در مراسم ایام محرم و عزاداری حسینی به کار گرفت اما در این عرصه ناکام ماند.

وی با اشاره به نقش نهضت امام حسین (ع) و عاشورای حسینی در گسترش روحیه ایثار و شهادت در جامعه افزود: قیام عاشورا حادثه ای بزرگ و دردناک است که در طول تاریخ به الگویی برای آزادگان جهان تبدیل شده است.

فرزند سردار شهید سلیمانی با تاکید بر لزوم الگو پذیری جوانان جامعه اسلامی از مکتب حسینی تصریح کرد: شهدا با الگوگیری از مولایشان امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزشهای اسلامی و آرمان های امام راحل و انقلاب ارزشمندترین سرمایه خود که همان جان عزیزشان بود را هدیه کردند.

سلیمانی با تاکید بر نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: توجه به مقوله ایثار و شهادت در جامعه از اهم واجبات است.

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است، افزود: دشمن از مقاومت، پایداری و اتحاد جامعه اسلامی واهمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است