مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:202023-07-26سياسي

جزییات نقض حکم محمد قبادلو در دیوان عالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر هاشمی مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به نقض حکم محمد قبادلو گفت: درخواست اعاده دادرسی وکیل محمدقبادلو در تعاقب صدور رأی قطعی و به دلیل ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، - مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور درباره چرایی و جزییات ارجاع حکم محمد قبادلو به شعبه هم عرض توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر هاشمی مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به نقض حکم محمد قبادلو گفت: درخواست اعاده دادرسی وکیل محمدقبادلو در تعاقب صدور رأی قطعی و به دلیل ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، در دیوان عالی کشور پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: این گواهی که از سوی پزشک متخصص اعصاب و روان اداره پزشکی قانونی شهرستان تهران در تاریخ 1402/4/07 و پس از صدور حکم قطعی صادر شده است به وجود اختلالات دوقطبی و تکانش گری و انجام رفتار های خطرناک محکومٌ علیه اشاره دارد و این موضوع را مستلزم معاینه و بررسی مجدد دانسته است.

هاشمی بیان کرد: لذا درخواست متقاضی با بند (ج) ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 انطباق دارد و در اجرای ماده 476 قانون مرقوم با تجویز اعاده دادرسی رسیدگی مجدد را به دادگاه هم عرض صادرکننده حکم قطعی ارجاع می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نقض حکم محمد قبادلو در دیوان عالی کشور

جزییات نقض حکم محمد قبادلو در دیوان عالی کشور