مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-20سياسي

حکم قطعی بدهکار کلان بانکی کشور صادر شد


حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مبارزه با فساد یکی از اولویت های مهم عدلیه در دوره تحول و تعالی است که با جدیت دنبال می شود و منجر به بازگشت میلیاردها تومان به بیت المال شده است.

در این زمینه دادگاه های ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی طی دو سال اخیر با سازوکار تخصصی و بهره مندی از قضات باتجربه و متخصص، در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تحولی اساسی ایجاد کردند و با صدور احکام قاطع و دقیق، مفسدان زیادی را نقره داغ کرده اند.

  در تازه ترین اقدام، با صدور رای پرونده گروه رستمی صفا، گام مهمی در حوزه مبارزه با فساد اقتصادی برداشته شده است.

پرونده ای که یکی از بزرگ ترین پرونده های بدهی بانکی کشور محسوب می شود و متهم ردیف اول و سایر متهمان آن از بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور هستند.

  تشکیل شرکت های متعدد با هدف اخذ تسهیلات کلان  گروه رستمی صفا با مدیریت محمد رستمی صفا در سال های 1382 تا 1392 با تشکیل شرکت های متعدد، تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را برای تولید و واردات از بانک های پارسیان، ملی، سپه، توسعه صادرات و تجارت دریافت و بخش عمده این تسهیلات را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قطعی بدهکار کلان بانکی کشور صادر شد

حکم قطعی بدهکار کلان بانکی کشور صادر شد