مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-27اقتصادي

اجرای قانون جوانی جمعیت در ایلام با ثبت نام یک هزار و 221خانواده


در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تعداد یک هزار و 221 خانواده در سامانه تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام ثبت نام کرده اند.

- فرشاد دوستی مدیر کل راه وشهرسازی استان ایلام ظهر پنجشنبه در گفت گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: درراستای اجرای قانون جوانی جمعیت تعداد یک هزار و 221 خانواده در سامانه تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ثبت نام شده طرح مذکور تاکنون تعداد 229 مورد تأیید نهایی شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: از این تعداد برای 47 مورد  طرح مسکن ملی شهر ایلام تعریف شده  و 110 مورد دیگر نیز در شهر های مهران و دهلران، زمین آماده واگذاری شده است.

  دوستی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن ها بعد از تاریخ 24 آبان 1400 باشد، می توانند با مراجعه به سامانه https://saman.

mrud.

ir گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا که براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت یکی از سیاست های مهم دولت است که اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای اجرای قانون مذکور و تحقق وعده های دولت در خصوص حمایت از جوانی جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون جوانی جمعیت در ایلام با ثبت نام یک هزار و 221خانواده

اجرای قانون جوانی جمعیت در ایلام با ثبت نام یک هزار و 221خانواده