مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-20حوادث

توقف قطار مشهد - سرخس در پی توفان شن


به واسطه شن زدگی روی ریل و برای تامین ایمنی مسافران، حرکت یک رام قطار رفت مشهد - سرخس در نوبت عصر متوقف شد که فردا صبح و با بهبود شرایط جوی این قطار محلی عازم سرخس می شود.

- مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان گفت: وقوع توفان شن و گرد و خاک و شن زدگی روی ریل موجب لغو حرکت قطار مسافربری عصرگاهی مشهد-سرخس شد.

  جواد معراجی فر در گفت وگو با ایرنا افزود: به واسطه شن زدگی روی ریل و برای تامین ایمنی مسافران، حرکت یک رام قطار رفت مشهد-سرخس در نوبت عصر متوقف شد که فردا صبح و با بهبود شرایط جوی این قطار محلی عازم سرخس می شود.

  وی ادامه داد: حرکت قطارهای باری در مسیر ایستگاه و مرز بین المللی سرخس تا مشهد بدون وقفه جریان دارد.

  پیش از این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک طی ظهر امروز و کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد خبر داده بود.

  هواشناسی خراسان رضوی در گزارشی وزش باد در مناطق شرقی و جنوبی و وقوع پدیده گرد و خاک در این مناطق را برای روز یکشنبه پیش بینی کرده بود.

  بر اساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان ظرفیت هر رام قطار محلی مشهد-سرخس 216 صندلی دارد و در مجموع در مرداد ماه روزانه حدود 76 رام قطار مسافربری در مسیر 27 شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند که چهار رام شامل 2 رام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف قطار مشهد - سرخس در پی توفان شن

توقف قطار مشهد - سرخس در پی توفان شن