مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-10سياسي

پروژه نصب تمثال شهدای کوهدشت آغاز شده است


تمثال مبارک شهدا به صورت کامل ساخته شده و در حال نصب می باشند و تمامی این موارد در راستای تحقق پیش نیاز های کنگره ملی شهدای استان لرستان صورت پذیرفته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، محمد مرادی ظهر امروز در اولین یادواره 450 شهید کوهدشت و شهید مدافع حرم قدرت الله عبدیان، اظهار کرد: در راستای کنگره ملی شهدای استان لرستان، تاکنون 21 یادواره شهدای تخصصی در کوهدشت برگزار شده است.

وی با اشاره به نام گذاری 4مورد از خیابان های کوهدشت به نام مبارک شهدا، افزود: برای اولین بار در سال گذشته از خانواده 450 شهید کوهدشت تجلیل به عمل آمد و همچنین یادمان شهدای شهر گراب تکمیل و در روز های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: تمثال مبارک شهدا به صورت کامل ساخته شده و در حال نصب می باشند و تمامی این موارد در راستای تحقق پیش نیاز های کنگره ملی شهدای استان لرستان صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به رونمایی از تولیدات مربوط به شهدا، تصریح کرد: کتاب های متعددی حول محور شهدا در شهرستان به چاپ رسیده است و از این کتب نیز رونمایی خواهد شد.

مرادی ضمن اشاره به 450 شهید کوهدشت و وجود شهدای شاخص، گفت: رزمندگان این شهرستان در ایام دفاع مقدس رزومه درخشانی از خود به نمایش گذاشته و حماسه آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نصب تمثال شهدای کوهدشت آغاز شده است

پروژه نصب تمثال شهدای کوهدشت آغاز شده است