مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-07اقتصادي

درگزین از نبود مکان گردشگری برای جذب گردشگر رنج می برد


ایجاد سایت گردشگری در شهرستان درگزین توسط میراث فرهنگی ضرورت دارد چراکه درگزین از نبود مکان گردشگری برای جذب گردشگر رنج می برد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین گفت: ایجاد سایت گردشگری در شهرستان درگزین توسط میراث فرهنگی ضرورت دارد چراکه درگزین از نبود مکان گردشگری برای جذب گردشگر رنج می برد.

کمیل خواستان دوشنبه 16 مرداد در کارگروه فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درگزین، اظهار کرد: ایجاد سایت گردشگری در شهرستان درگزین باید با جدیت بیشتری از سمت میراث فرهنگی شهرستان پیگیری شود.

وی با بیان اینکه ایجاد سایت گردشگری در کنار توانمندی کشاورزی و سایر ظرفیت های شهرستان، درگزین را در کشور پایلوت می کند، افزود: درگزین ظرفیت های بسیاری از جمله سد شنجور، امامزاده اظهر، طبیعت بکر روستاهای حکان، زاکان، سنگرانکوه و پارک آبی دلفین بوده که می توان با استفاده از این ظرفیت ها شهرستان درگزین را در بحث گردشگری توسعه بخشید.

خواستان با اشاره به اینکه پیگیر ایجاد سایت گردشگری در سد شنجور درگزین هستیم، خاطرنشان کرد: جذب گردشگر می تواند اقتصاد مردم را متحول کرده و تأثیر مستقیم در بازار فروش محصولات محلی داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: حمایت ایجاد بازارچه های محلی در شهرستان ضرورت دارد چراکه با این اقدام مردم می توانند به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگزین از نبود مکان گردشگری برای جذب گردشگر رنج می برد

درگزین از نبود مکان گردشگری برای جذب گردشگر رنج می برد