مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-05ورزشي

دانشجویان در مجامع بین المللی از فرهنگ و اقتدار کشور دفاع کنند


رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه انقلابی به عظمت جمهوری اسلامی پس از خون دل های فراوان به دست ما رسیده است گفت: دانشجویان وظیفه دارند به عنوان قشر نخبه از فرهنگ و اقتدار کشور در مجامع بین المللی دفاع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین رضوان ظهر امروز در مسابقات چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان و مؤسسات آموزش عالی شاهد و ایثارگر کشور با بیان اینکه عزت مندی ویژگی شاخص ایرانی هاست اظهار کرد: بین النهرین محل شروع تمدن بشری بوده و ایرانیان در آغاز این تمدن و تمدن سازی نقش اصلی را در دنیا ایفا کرده اند.

وی گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی تمدنی حدود 250 سال دارند اما وقتی ما از تمدن حرف می زنیم از هگمتانه می گوییم که تمدنی چند هزار ساله دارد.

رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه ایران در طول تاریخ و تمدن هیچ گاه مستعمره نبوده است، افزود: ایرانی ها هیچ وقت ذلت را نپذیرفتند، در بخش های مختلف ممکن است از جهاتی افت و خیز داشته باشند اما هیچ وقت ذلیل ملت های دیگر نبودند.

وی خانواده دوستی را دیگر ویژگی ایرانی ها عنوان کرد و گفت: ایرانیان در طول تاریخ و تمدن و فرهنگ، محور وجودی خانواده یعنی زنان را بسیار ارزشمند می دانستند و احترام ویژه ای برای آنها قائل بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در مجامع بین المللی از فرهنگ و اقتدار کشور دفاع کنند

دانشجویان در مجامع بین المللی از فرهنگ و اقتدار کشور دفاع کنند