مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-21اقتصادي

شناسایی 810 واحد صنفی املاک بدون پروانه در مشهد/ 25 املاک به دادگاه معرفی شدند


در خصوص ساماندهی واحدهای املاک بدون پروانه در مشهدمقدس در 2 ماه گذشته 2 هزار و 550 بازرسی صورت گرفته که 810 واحد صنفی بدون پروانه در مشهد شناسایی و پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هادی مخملی اظهار کرد: در خصوص ساماندهی واحدهای املاک بدون پروانه در مشهدمقدس در 2 ماه گذشته 2 هزار و 550 بازرسی صورت گرفته که 810 واحد صنفی بدون پروانه در مشهد شناسایی و پلمب شدند.

وی تصریح کرد: 405 مورد از این واحدها با پیگیری هایی که در خصوص صدور مجوز انجام دادند رفع پلمب و 25 املاک دیگر به خاطر فک پلمپ به دادگاه معرفی شده اند.

مخملی با اشاره به اینکه واحد های صنفی املاک باید بنر سامانه تعیین اجاره بها را در مغازه خود نصب کنند، افزود: 5 هزار و 600 واحد صنفی تا کنون اقدام به نصب بنر سامانه اجاره بها کرده اند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: مالکان در اجاره حق دارند 20 درصد از کرایه منزل را نسبت به سال گذشته افزایش دهند.

مخملی در رابطه با ساماندهی بازار مسکن گفت: در این خصوص گشت های مشترک با تعزیرات خواهیم داشت و با واحدهای صنفی املاک که بدون پروانه هستندبرخورد خواهد شد.

وی علت تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات در استانداری و اجرای مصوبات شورای عالی مسکن را عدم نارضایتی مردم در اوایل ساعت 1402 اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 810 واحد صنفی املاک بدون پروانه در مشهد/ 25 املاک به دادگاه معرفی شدند

شناسایی 810 واحد صنفی املاک بدون پروانه در مشهد/ 25 املاک به دادگاه معرفی شدند