مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-12سياسي

هزارهکتاربه محدوده شهری اشتهارد الحاق شد


اراده ای که اکنون در دولت سیزدهم شکل گرفته و اقدامات و بسترسازی ها قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهری شهرستان اشتهارد که روز شنبه 21 مرداد ماه 1402 در سالن جلسات فرمانداری اشتهارد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، با تشریح وضعیت استان در حوزه مسکن، گفت: تمامی شهرستان های استان باید در تحقق نهضت ملی مسکن پویا و جدی باشند ولی شهرستان مهم و اثرگذار اشتهارد با توجه به نیازهای مردم و استقرار واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد.

  وی افزود: باید نیازها و مشکلات مردم احصا شود و مدیران با مسئولیت پذیری ویژه نسبت به حل و فصل آن اقدام کنند، چراکه مردم صاحبان این انقلاب و ولی نعمتان ما هستند.

عبداللهی گفت: در شهرستان اشتهارد طی دو سال اخیر اقدامات خوبی رقم خورده و پروژه های بسیار مهمی اجرا شده و در حال پیشرفت است که حاکی از اراده دولت محترم سیزدهم در جبران عقب ماندگی ها و کسب رضایتمندی مردم است.

  وی افزود: یکی از مشکلاتی که در اشتهارد دغدغه مردم است، تامین مسکن محسوب می شود به این دلیل که استقرار شهرک های صنعتی بزرگ و فرصت حضور نیروهای کار به مسکن مناسب این نیاز را برجسته تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزارهکتاربه محدوده شهری اشتهارد الحاق شد

هزارهکتاربه محدوده شهری اشتهارد الحاق شد