مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-18سياسي

لازمه برخورداری از ولایت، معرفت نسبت به دشمنان است


دشمن با تبلیغاتش می خواهد انقلاب حسینی ما را به فروپاشی بکشانند و پادزهر این استراتژی خطرناک آگاه بودن و آگاهی بخشی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن با تبلیغاتش می خواهد انقلاب حسینی ما را به فروپاشی بکشانند و پادزهر این استراتژی خطرناک آگاه بودن و آگاهی بخشی است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امروز جمعه 27 مرداد در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: بزرگترین مانع انبیاء و اولیای الهی، جریان سازی این جریان سازان دروغگوی دغل کار است.

وی با بیان اینکه همه انسان ها در اعصار مختلف به دنبال زندگی به معنای واقعی کلمه و رسیدن به تعالی و کمال الهی هستند، افزود: خالق انسان می فرماید برای رسیدن به این زندگی که تمام مشکلات شما حل شود هر چیزی از نعمت و مواهب که نیاز داشتید حتی ولی امر به شما داده ایم اما بشر پای کار نیامد و در نتیجه تمام انبیاء و اولیای الهی یکی پس از دیگری مظلومانه به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم آبادی با اشاره اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین(ع)، که در زیارت اربعین به آن اشاره شده مبارزه با جهل و نجات مردم از ضلالت و گمراهی است، بیان کرد: امام حسین(ع) خون قلبش را در راه خدا داد تا جامعه را از جهل به ولی خدا و به هدف او نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه برخورداری از ولایت، معرفت نسبت به دشمنان است

لازمه برخورداری از ولایت، معرفت نسبت به دشمنان است