مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-10سياسي

رسانه ها تملق گویی نکنند اما در دام توطئه ها نیفتند


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در ادامه سفرهای استانی و به مناسبت روز خبرنگار به استان های گلستان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

- گزارش ایسنا از سفرهای استانی معاون مطبوعاتی در روز خبرنگار رسانه ها تملق گویی نکنند اما در دام توطئه ها نیفتند معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در ادامه سفرهای استانی و به مناسبت روز خبرنگار به استان های گلستان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

دیدار و تکریم خانواده شهدای عرصه رسانه و روزنامه نگاران از جمله برنامه های ویژه این سفرها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، سفرهای استانی فرشاد مهدی پور و مدیران این معاونت در عمل به تعهدات رییس جمهوری، تدابیر دولت مردمی و تکلیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهتمام به تکریم روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در این مدت انجام گرفته است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی چهارشنبه، 18 مرداد با سفر به استان گلستان در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا کرد و همچنین در اجرای بهتر سیاست های حمایتی رسانه ای با فعالان و اصحاب رسانه استان گلستان دیدار کرد.

بر این اساس، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در گرگان، گفت: رسانه ها در سپهر عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها تملق گویی نکنند اما در دام توطئه ها نیفتند

رسانه ها تملق گویی نکنند اما در دام توطئه ها نیفتند