مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-18سياسي

جلوگیری از ایجاد التهاب به اسم دفاع از حقوق مردم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید هواسمان باشد به اسم دفاع از حقوق مردم و به اسم طرفداری از یک قوم یا قبیله ، التهاب ایجاد نشود که در این صورت، - مردم متضرر خواهند شد.

به گزارش، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان، با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان سرافراز سال ها در اسارتگاه ها مقاومت کردند.

وی با اشاره به دیدار خود با جمعی از آزادگان ادامه داد: هر یک از این آزادگان سرافراز شیعه و اهل سنت به بیان خاطرات خود پرداختند از جمله اینکه به یک بسیجی اهل سنت استان در دوران اسارت فشار آورده بودند که به امام خمینی (ره) توهین کن و او این کار را نکرده بود و با شکنجه های بسیاری روبه رو شد اما مقاومت کرد و بنده نیز عنوان کردم این جمع نماد وحدت ملی و اسلامی است که همه اقوام و مذاهب پای کار میهن اسلامی ایستاده اند و با وجود شکنجه سخت حاضر نمی شوند توهین به رهبر خود را به زبان بیاورند.

محامی اضافه کرد: ایمان، حریت و آزادمردی و نیز عزت و شخصیت آن ها باعث شده روحیه مقاومت در آن ها ایجاد شود و اجازه نمی دهند سر در برابر ظلم خم کنند و شکست ناپذیر می شوند.

وی ادامه داد: حریت و عزت کلید واژه های امام حسین (ع) در جریان عاشوراست و اگر انسان آزاد باشد از قید و بند دنیا رها خواهد شود و آیا یک آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ایجاد التهاب به اسم دفاع از حقوق مردم

جلوگیری از ایجاد التهاب به اسم دفاع از حقوق مردم