مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:562023-08-20اجتماعي

ثبت احوال مشکلات شناسنامه ای زائران اربعین را چگونه برطرف می کند؟


طی چند روز گذشته گلایه های شهروندان برخی شهرستان های خراسان رضوی در خصوص طولانی بودن روند صدور شناسنامه های جدید باعث شد تا خبرنگار ایسنا پیگیر این مساله از سازمان ثبت احوال شود.

- ایسنا/خراسان رضوی طی چند روز گذشته گلایه های شهروندان برخی شهرستان های خراسان رضوی در خصوص طولانی بودن روند صدور شناسنامه های جدید باعث شد تا خبرنگار ایسنا پیگیر این مساله از سازمان ثبت احوال شود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی در خصوص دلایل مشکلات به وجود آمده در صدور شناسنامه های جدید به ایسنا گفت: همیشه و در مواقعی از سال تعداد مراجعه کنندگان به ثبت احوال برای شناسنامه جدید شدت و ضعف هایی دارد.

غلامحسین قنبری افزود: بخشی از مراجعه کنندگان در هر ماه برای ثبت و صدور شناسنامه نوزاد یا وفات و شناسنامه دانش آموزان روند خاص و مشخصی دارند، ولی در برخی مواقع از سال تلاقی مناسبت ها بخصوص ایام اربعین موجب افزایش تعداد مراجعه کنندگان به ثبت احوال و متقاضیان خدمات می شود.

وی عنوان کرد: چون در ایام اربعین، محرم و صفر تعداد قابل توجهی از مردم مشتاق شرکت در پیاده روی اباعبدالله الحسین هستند به همین دلیل بسیاری از این افراد که می خواهند گذرنامه بگیرند برای تعویض شناسنامه جدید به ثبت احوال مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال مشکلات شناسنامه ای زائران اربعین را چگونه برطرف می کند؟

ثبت احوال مشکلات شناسنامه ای زائران اربعین را چگونه برطرف می کند؟