مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-17اقتصادي

حل مشکل قطعی برق با ارتقای پست «اجیرلو» در شهرستان پارس آباد


قطعی برق در شهرستان پارس آباد مشکلات جدی به وجود آورده بود که با احداث و ارتقای پست «اجیرلو» این مشکل و نارضایتی مردم به حداقل می رسد.

- پارس آباد- فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: قطعی برق در شهرستان پارس آباد مشکلات جدی به وجود آورده بود که با احداث و ارتقای پست اجیرلو این مشکل و نارضایتی مردم به حداقل می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین عصر پنجشنبه در جریان بازدید از روند احداث پست 63 کیلوولت اجیرلوی پارس آباد اظهار کرد: تا پایان سال آینده این پست 63 کیلوولت به اتمام می رسد تا ضعف و قطعی برق در پارس آباد برطرف شود.

وی به افزایش سه برابری مصرف برق در تابستان اشاره کرد و گفت: در ایام کم باری مصرف برق در این شهرستان 20 مگاوات است اما در تابستان با توجه به گرما و ورود مسافران و گردشگران مصرف برق تا 65 مگاوات افزایش پیدا می کند.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: برای پایداری برق منطقه احداث پست اجیرلو در اولویت قرار گرفته که بعد از راه اندازی آن امیدواریم مشکل قطعی برق و افت ولتاژ به حداقل برسد.

جهان بین ضرورت احداث نیروگاه در شمال استان را با توجه به افزایش حجم مصرف برق یادآور شد و افزود: انتظار می رود مسئولان شرکت توزیع برق استان در این زمینه شایسته عمل کرده و نسبت به احداث نیروگاه تأمین برق در منطقه اقدامات مؤثری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل قطعی برق با ارتقای پست «اجیرلو» در شهرستان پارس آباد

حل مشکل قطعی برق با ارتقای پست «اجیرلو» در شهرستان پارس آباد