مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-13سياسي

زمینه آزادی 68 زندانی دارابی با استفاده از تسهیلات قضایی فراهم شد


رییس کل دادگستری استان فارس با حضور در زندان داراب با زندانیان ملاقات کرد و به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداخت و زمینه آزادی 68 زندانی با استفاده از تسهیلات قضایی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با حضور در زندان داراب با زندانیان ملاقات کرد و در این دیدار ضمن ملاقات چهره به چهره با زندانیان و بررسی امکانات بازپروری و باز اجتماعی زندانیان مشکلات حقوقی و آخرین وضعیت پرونده های قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.

نماینده قوه قضاییه در استان فارس با بیان اینکه توجه به وضعیت زندانیان باید از جمله ا ولویت های روزانه قضات باشد گفت: توجه به امکانات زندان ها نیز نقش بسزایی در باز پروری  مددجویان و بازگشت آنان به جامعه دارد.

وی گفت: در این خصوص لازم است از دیدگاه های تخصصی و همچنین امکانات نهاد های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در هر شهرستان استفاده شود.

رییس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد و خیرّین می توانند به باز اجتماعی شدن زندانیان و بازگشت آنان به زندان جلوگیری نمایند گفت: با مدیریت مناسب می توان از تکرار چرخه جرم جلوگیری کرد.

  وی با بیان اینکه جایگزین های حبس باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد گفت:  ظرفیت های موجود در قانون و همچنین دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 68 زندانی دارابی با استفاده از تسهیلات قضایی فراهم شد

زمینه آزادی 68 زندانی دارابی با استفاده از تسهیلات قضایی فراهم شد