مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:032023-08-15بين الملل

مردان اوکراینی از خدمت سربازی فرار می کنند


بر اساس گزارش های موجود، گمان می رود که ده ها هزار مرد اوکراینی به صورت غیرقانونی از آغاز جنگ روسیه در فوریه گذشته میلادی اوکراین را ترک کرده اند و خیلی از آنها برای این کار رشوه پرداخت کرده اند.

- بر اساس گزارش های موجود، گمان می رود که ده ها هزار مرد اوکراینی به صورت غیرقانونی از آغاز جنگ روسیه در فوریه گذشته میلادی اوکراین را ترک کرده اند و خیلی از آنها برای این کار رشوه پرداخت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، روز جمعه ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین تمامی روسای سربازگیری در کشور را به دلیل فساد شایع در این بخش اخراج کرد.

وی در ویدئویی گفت: این سیستم باید توسط افرادی که دقیقا می دانند جنگ چیست و چرا ریاکاری و ارتشا در طول جنگ خیانت محسوب می شود، اداره شود.

منطقه اودسا به یک مکان ویژه برای فرار از خدمت اجباری سربازی تبدیل شده و یکی از مسئولان سربازگیری در این منطقه پس از آنکه مشخص شد پنج میلیون دلار در حساب های خود و یک ملک گرانقیمت در اسپانیا دارد، دستگیر شد.

اما در سراسر اوکراین گزارش هایی از فساد مسئولان که مایل به دریافت رشوه از افرادی هستند که نمی خواهند به میدان جنگ با روسیه بروند، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان اوکراینی از خدمت سربازی فرار می کنند

مردان اوکراینی از خدمت سربازی فرار می کنند