مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-18سياسي

ضرورت اقدام موثر دستگاه ها برای بهینه سازی مصرف انرژی


رییس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه های مربوط برای بهینه سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه سازی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جلسه شورای عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، آخرین وضعیت ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوییل و برق، موضوع تأمین مالی برای طرح های افزایش ظرفیت تولید حامل های انرژی و همچنین حکمرانی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات دولت در زمینه رفع ناترازی ها و رفع مشکلات زیست محیطی طرح های نیروگاهی ارائه شد.

رییس جمهور در این جلسه در سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی، همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکارهای بهینه سازی به شورای عالی انرژی مکلف کرد.

رییسی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام عملی و مؤثر دستگاه های مربوط برای بهینه سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه دستگاه ها با این شورا تاکید کرد.

جمع بندی و تصمیم گیری نهایی درباره بخی پیشنهادات مطرح شده در زمینه رفع ناترازی حامل های انرژی و بهینه سازی مصرف نیز به جلسه بعدی این شورا موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اقدام موثر دستگاه ها برای بهینه سازی مصرف انرژی

ضرورت اقدام موثر دستگاه ها برای بهینه سازی مصرف انرژی