مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-02سياسي

بازداشت مدیر باغ نارنجستان قوام شیراز در پی هتک حرمت به آمر به معروف


در پی هتک حرمت به یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

رییس کل دادگستری فارس در پی درگیری و توهین 2 نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی .

- در پی هتک حرمت به یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

رییس کل دادگستری فارس در پی درگیری و توهین 2 نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه عصر سه شنبه دهم مرداد 1402 بازداشت شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مصطفی بحرینی شامگاه سه شنبه در این باره بیان کرد: در پی هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

  انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز موجی از گلایه و نارضایتی مردم را برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مدیر باغ نارنجستان قوام شیراز در پی هتک حرمت به آمر به معروف

بازداشت مدیر باغ نارنجستان قوام شیراز در پی هتک حرمت به آمر به معروف