مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-05اقتصادي

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در این طرح بیش از 48 کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال احداث شد.

وی ادامه داد: برای توسعه آبرسانی به این مجتمع همچنین 36 کیلومتر خط انتقال با اعتباری معادل 180 میلیارد ریال احداث گردید.

جزء قاسمی بیان داشت: احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیتی معادل یک هزار و 500متر مکعب و با اعتبار 60 میلیارد ریال، از دیگر بخش های این پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان خدابنده است.

این مسئول تاکید کرد: عملیات استانداردسازی و نصب انشعابات به تعداد یک هزار و 430 فقره نیز با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال، طی این طرح انجام و روستاییان زیر پوشش مجتمع زاغج از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده