مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 22:552023-07-31سياسي

برگزاری سی هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور درآذربایجان غربی


سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی از برگزاری سی هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در ارومیه خبر داد و گفت: تعداد 28 نفر از دانشجویان استان در این جشنواره شرکت کرده اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه  حجت الاسلام محمود اصغری سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی و رییس ستاد اجرایی سی هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور  در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در ارومیه خبر داد و  اظهار داشت: تعداد 680 نفر نیز به صورت غیر حضوری با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کردند که پس از داوری اثر برگزیده جهت دریافت جوایز در ارومیه حضور خواهند یافت.

  وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره های قرآنی از نظر فرهنگی بسیار تاثیر گذار است عنوان کرد:هر چقدر برگزاری برنامه های فرهنگی قرآن محور در جامعه افزایش یابد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه در تبیین و تبلیغ ادامه داد: بعد از رحلت پیامبر  واقعه غدیر مردمان آن زمان را فراموش کردند اما واقعه کربلا فراموش نشد چرا که در کربلا رسانه وجود داشت که حضرت زینب نقش رسانه را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سی هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور درآذربایجان غربی

برگزاری سی هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور درآذربایجان غربی