مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-20سياسي

دهک بندی یارانه بگیران به زودی دوباره بررسی می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دهک بندی یارانه بگیران به زودی دوباره بررسی می شود، گفت: ریشه کنی فقر مطلق در جامعه اسلامی از حقوق عامه مردم تلقی می شود و نظام اسلامی ایران از بدو تأسیس تلاش کرده است تا عدالت در حوزه معیشت را برای آحاد مختلف جامعه فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به نقل از صدا و سیما، سیدصولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه  تلویزیونی صف اول به پرسش ها درباره برنامه های این وزارتخانه، از اشتغالزایی تا آموزش، توانمندسازی و فقرزدایی پاسخ داد که در ادامه می خوانید.

سؤال: آقای مرتضوی این دستورات البته برای اسفندماه 1400 است و مسئولیت اصلی اش مبارزه با فقر مطلق بعهده وزارت تحت مسئولیت جنابعالی گذارده شده است.

چه اتفاقاتی در این یکسال و نیم افتاده است و چه برنامه ای پیشرو دارید، چه زمانی می توانیم بگوییم که فقر مطلق در کشور نداریم؟ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: سؤال بسیار منطقی است.

ریشه کنی فقر مطلق در جامعه اسلامی از حقوق عامه مردم تلقی می شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس همواره تلاش نموده است تا یک عدالتی را در حوزه معیشت برای آحاد مختلف جامعه فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهک بندی یارانه بگیران به زودی دوباره بررسی می شود

دهک بندی یارانه بگیران به زودی دوباره بررسی می شود