مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-19سياسي

آزادگان سرافراز رمز موفقیت و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و آزادگان باید به بیان خاطرات خود پرداخته و رمز موفقیت و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنند.

- به گزارش، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با جمعی از آزادگان که صبح امروز انجام شد، افزود: دوران اسارت با رنج و سختی های زیادی همراه بود که ما تنها در خصوص آنها شنیده ایم اما آزادگان سرافراز علاوه بر تجربه حضور در جبهه دفاع از آرمان های انقلاب، رنج و سختی های دوران اسارت را نیز به خوبی لمس کرده اند.

امام جمعه زاهدان در واکنش به خاطرات بیان شده توسط آزادگان، تصریح کرد: وقتی یک آزاده اهل سنت در برابر درخواست دشمن و توهین به امام خمینی (ره) ایستادگی کرده و با وجود شکنجه های مختلف از انجام این کار سر باز می زند و یا وقتی یک فرد مسیحی در برابر صحبت دشمن تاب نیاورده و انزجار و نفرت خود را نشان می دهد نماد وحدت ملی ماست که همه اقوام و مذاهب پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

محامی به طرح یک سوال پرداخت و بیان کرد: چه عاملی باعث شد تا آزادگان سرافراز به عنوان پرچمداران افتخار بتوانند در برابر همه سختی و فشارها مقاومت کنند؟ وی ادامه داد: عواملی که باعث مقاومت آزادگان در آن دوران سخت بود همان چیزی است که می تواند ملت ما را مقاوم نگه دارد تا بتواند در برابر همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان سرافراز رمز موفقیت و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنند

آزادگان سرافراز رمز موفقیت و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنند