مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-20سياسي

حزب الله لبنان: با جریان آزاد ملی درباره پرونده ریاست جمهوری در حال رایزنی هستیم


یک عضو فراکسیون وفا به مقاومت تصریح کرد، انتخاب رییس جمهور یک راه ضروری و طبیعی برای بازگرداندن نظم به نهادهای دولت است از جمله اینکه دولتی با اختیارات کامل تشکیل شود.

- یک عضو فراکسیون وفا به مقاومت تصریح کرد، انتخاب رییس جمهور یک راه ضروری و طبیعی برای بازگرداندن نظم به نهادهای دولت است از جمله اینکه دولتی با اختیارات کامل تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، حسن فضل الله، عضو فراکسیون وفا به مقاومت اعلام کرد، طرح مقاومت در لبنان آزادسازی اراضی و دفاع و حفاظت از آن است و این چیزی است که مقاومت محقق کرده است و از زمان آزادسازی و جنگ ژوییه شاهد نتایج آن هستیم و اکنون به معادله بازگرداندن رژیم دشمن به عصر حجر رسیده ایم.

تنها کسی این معادله را اعلام می کند که شجاعت، تصمیم و توانایی برای تحمیل آن را داشته باشد.

این مساله ای است که فرماندهان رژیم از جدی بودن آن خبر دارند و می دانند که مقاومت ابزارهای خود برای اجرای این معادله را دارد.

این معادله از لبنان حفاظت کرده و مانع از هر جنگی علیه لبنان می شود و این کشور را در رویارویی با تجاوزات اسراییل امن می سازد و لبنان را قادر به بهره برداری از منابع گازی خود کرده و این منطقه مرزی را با ثبات می کند تا دشمن جرأت هدف قرار دادن آن را نداشته باشد؛ همانند کاری که در گذشته می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: با جریان آزاد ملی درباره پرونده ریاست جمهوری در حال رایزنی هستیم

حزب الله لبنان: با جریان آزاد ملی درباره پرونده ریاست جمهوری در حال رایزنی هستیم