مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:202023-08-15سياسي

لایروبی بیش از 20 کیلومتر از بازه های اصلی رودخانه های استان اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: بیش از 20 کیلومتر از بازه های اصلی رودخانه های استان در یک سال گذشته لایروبی و آزادسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، علی حیدری اناری با اشاره به اهمیت آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها اظهار کرد: جلوگیری از دخل و تصرفات غیر مجاز در حاشیه رودخانه ها می تواند مانع از بروز خسارت و صدمات به اهالی شود و می بایست مشکلات این حوزه در اولویت باشد و نواقصات هر چه سریع تر رفع شود.

وی افزود: علی رغم تخصیص اعتبارات محدود در بخش ساماندهی رودخانه ها، شرکت آب منطقه ای اردبیل در یکسال گذشته بیش از 20 کیلومتر از بازه های اصلی رودخانه ها را لایروبی، آزادسازی و ساماندهی کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با تاکید بر تداوم برنامه های ساماندهی و آزادسازی رودخانه های استان بیان کرد: عملیات شناسایی کلیه بازه های اصلی و خطرپذیر رودخانه های استان انجام گرفته است و عملیات لایروبی و آزادسازی آن ها در سرلوحه برنامه های شرکت قرار گرفته است.

حیدری اناری افزود: در این مانورها، تامین آب شرب پایدار به عنوان مهم ترین رسالت شرکت مورد تاکید و بررسی قرار گرفته و در ادامه کاهش خسارات ناشی از سیلاب ها و حفاظت ازجان و مال مردم نیز مدنظر قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی بیش از 20 کیلومتر از بازه های اصلی رودخانه های استان اردبیل

لایروبی بیش از 20 کیلومتر از بازه های اصلی رودخانه های استان اردبیل